Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙΩΑΝΝΑ ΛΕΙΒΑΔΙel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:10:34Z-
dc.date.available2013-12-16T10:10:34Z-
dc.date.issued2008-08-27el
dc.date.submitted2008-08-27el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13520-
dc.description.abstractΤο θέμα της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι: Αυτο-αξιολόγηση και Αξιολόγηση από τους συμμαθητές, όσον αφορά στο Προφορικό Μέρος της Αγγλικής Γλώσσας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας . Πιο συγκεκριμένα, το θέμα εστιάζει στη χρήση της αυτο-αξιολόγησης και της αξιολόγησης από συμμαθητές όσον αφορά στο προφορικό κομμάτι της γλώσσας, τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εφαρμοστούν σε συγκεκριμένο μαθησιακό περιβάλλον, τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει πάνω στους μαθητές ως άτομα αλλά και στην τάξη ως σύνολο και την έκταση στην οποία γίνεται αποδεκτό από τους ενήλικους μαθητές. Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους εφαρμόζονται αυτές οι μέθοδοι αξιολόγησης, το βαθμό αποτελεσματικότητας τους καθώς επίσης και τις αντιδράσεις των μαθητών ως προς αυτές και τον βαθμό στον οποίο αυτές οι τεχνικές είναι φιλικές ως προς τον δάσκαλο όσον αφορά τον χρόνο, το μέρος και το αποτέλεσμα. Αυτό που η συγγραφέας ανακαλύπτει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας είναι ο βαθμός στον οποίο τέτοιες εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης μπορούν να εφαρμοστούν στις τάξεις που αποτελούνται από ενήλικες και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επηρεάσει την μάθηση, όπως και τον βαθμό στον οποίο οι ενήλικες είναι διατεθειμένοι να εμπλακούν σε αυτήν καθώς και τα συναισθήματα τους για αυτές τις καινούριες, για αυτούς, μεθόδους. Ο τρόπος με τον οποίο η συγγραφέας αντιμετωπίζει το ζήτημα είναι ο εξής: διερευνά διάφορα θεματικά πεδία μέσω της βιβλιογραφίας έτσι ώστε να γίνουν περισσότερο κατανοητοί οι διάφοροι όροι και έννοιες ενώ στη συνέχεια οι συγκεκριμένες μέθοδοι αξιολόγησης εφαρμόζονται στην τάξη σε πραγματικές καταστάσεις για να γίνει η αξιολόγηση των ενήλικων μαθητών. Στο τέλος, ζητείται από τους ενήλικες να αξιολογήσουν την όλη διαδικασία και να την σχολιάσουν. Συμπερασματικά, το θέμα μπορεί να βοηθήσει και να ενθαρρύνει την εξέλιξη όχι μόνο των μαθητών αλλά και των καθηγητών, όπως και να παρέχει πληροφορίες πάνω στο θέμα σε όλους τους καθηγητές, άσχετα από το διδακτικό τους αντικείμενο.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageenen
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleSelf and peer assessment of speaking in second chance schools [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2008-08-27el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)el
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LEIBADITOY%20IOANNA.pdf
  Restricted Access
7.55 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.