Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13519
Title: Using extensive reading to foster foreign language learners' motivation to read in the greek context [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΚΑΠΟΥΣΟΥΖΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Issue Date: 27-Aug-2008
Abstract: Αυτή η διατριβή στοχεύει να ερευνήσει εάν η χρήση του διευρυμένου διαβάσματος σε ένα γλωσσικό περιβάλλον εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές να διαβάσουν σε μια δεύτερη γλώσσα. Προς επίτευξη αυτού του στόχου μια έρευνα διεξήχθη σε ένα Ελληνικό ιδιωτικό σχολείο εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας (Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών) στην περιοχή Ίλιον στην Αθήνα μέσα σε περίοδο έξι εβδομάδων. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν μία τάξη δέκα μαθητών επιπέδου Pre-Intermediate στην Αγγλική γλώσσα. Η έρευνα βασίστηκε σε δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τη χρήση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνητικών εργαλείων προς εγγύηση της εγκυρότητας των αποτελεσμάτων. Για τη διεξαγωγή της έρευνας η ερευνήτρια οργάνωσε ένα πρόγραμμα διευρυμένου διαβάσματος το οποίο εφαρμόστηκε αρχικά μέσα από την χρήση βιβλίων μέσα στην τάξη και το σχεδιασμό τριών μαθημάτων που συνόδευαν τα βιβλία με ελάχιστες εργασίες και αργότερα με την εγκατάσταση μίας βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη με διαβαθμισμένα βιβλία προς δανεισμό για διάβασμα στο σπίτι. Στο τέλος της εφαρμογής του προγράμματος τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι μαθητές εξέλαβαν θετικά τη χρήση του διευρυμένου διαβάσματος και υπήρξε σημαντική επίδραση στην παρότρυνση των μαθητών για διάβασμα. Αυτό μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι παρά την ύπαρξη ορισμένων περιορισμών στην διεξαγωγή της έρευνας, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια εφαρμογής του διευρυμένου διαβάσματος σε παρόμοιο περιβάλλον με σκοπό να παροτρύνουμε τους μαθητές να διαβάσουν και να τους βοηθήσουμε να βιώσουν το διάβασμα στην δεύτερη γλώσσα σαν μία ευχάριστη και ωφέλιμη εμπειρία.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KAPOUSOUZOGLOU%20ANASTASIA.pdf
  Restricted Access
1.45 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.