Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13515
Title: Young learners and play [Cd-rom] : keeping them mitivated in the English language classroom in Greece: [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΩΤΗ
Issue Date: 27-Aug-2008
Abstract: Οι νεαροί μαθητές της αγγλικής γλώσσας δεν έρχονται στο μάθημα χωρίς καμιά προηγούμενη εμπειρία. Κουβαλούν μέσα τους ένα ήδη εδραιωμένο σύστημα ενστίκτων, ικανοτήτων και χαρακτηριστικών τα οποία θα τους βοηθήσουν στην εκμάθηση μιας ακόμα γλώσσας. Μέσα από την εμπειρία του παιχνιδιού τα παιδιά βιώνουν την ίδια τη γλώσσα. Επομένως η εξασφάλιση ευχάριστου πνεύματος είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά. Όταν νιώθουν ότι περνούν καλά, απορροφούνται στη δραστηριότητά τους και είναι περισσότερο πρόθυμα να τη συνεχίσουν. Με τον τρόπο αυτό, εκτίθενται περισσότερο στη γλώσσα και έχουν περισσότερες ευκαιρίες να την μάθουν μέσα από εξάσκηση. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει εάν οι νεαροί μαθητές στην Ελλάδα κινητοποιούνται περισσότερο όταν εμπλέκονται σε δραστηριότητες με παιχνίδια. Η μελέτη θα επιχειρήσει να απαντήσει συγκεκριμένα ερωτήματα: α) οι δραστηριότητες με παιχίδια δημηιουργούν θετικό κλίμα στην τάξη και παροτρύνουν τους μαθητές; β) οι δραστηριότητες με παιχνίδια βοηθούν τους μαθητές να καταλάβουν και να μάθουν την νέα γλώσσα γρηγορότερα; γ) η χρήση εποπτικών μέσων στις δραστηριότητες με παιχνίδια οδηγεί στην παρότρυνση των μαθητών; και δ) η χρήση δραστηριοτήτων με παιχνίδια τα οποία έχουν συγκεκριμένο στόχο, εξασφαλίζει τη συμμετοχή των μαθητών και τους παροτρύνρι περισσότερο; Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα αναλυθούν και θα συζητηθούν διεξοδικά. Τέλος θα συζητηθούν οι επιπτώσεις της έρευνας και θα προταθούν τομείς για διενέργειεα περαιτέρω έρευνας.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GIOTI%20EVANGELIA.pdf546.88 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.