Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚΑΡΑΚΑΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:10:25Z-
dc.date.available2013-12-16T10:10:25Z-
dc.date.issued2008-08-27el
dc.date.submitted2008-08-27el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13505-
dc.description.abstractΤα λαϊκά παραμύθια, οι μύθοι, τα έπη και οι θρύλοι δίδαξαν, ενέπνευσαν και διασκέδασαντους ανθρώπους ανά τους αιώνες. Οι ιστορίες, εκτός από την ευρέως αναγνωρισμένημορφωτική τους αξία, κατέχουν αξιόλογη θέση μεταξύ των αρχικών μορφών διδασκαλίας.Στον τομέα της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας, οι θιασώτες της χρήσης ιστοριώνυποστηρίζουν ότι η διήγηση ιστοριών αποτελεί ένα πολύτιμο διδακτικό εργαλείο το οποίοπροσφέρει στους μαθητές ένα πλούσιο περιβάλλον μάθησης.Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει πόσο αποτελεσματικές και ωφέλιμες είναιοι ιστορίες στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου των μαθητών του δημοτικού σχολείου.Ειδικότερα, η συγγραφέας είχε σκοπό να διερευνήσει κατά πόσον η αφήγηση ιστοριώνμπορεί να προσφέρει στους μαθητές επιπρόσθετα ερεθίσματα για ομιλία, να ενισχύσει τηναυτοπεποίθηση τους στον προφορικό λόγο και να τους ενθαρρύνει να συμμετάσχουν και νασυνεργαστούν στις δραστηριότητες. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε μια σειρά έξιμαθημάτων βασισμένη σε ιστορίες, διάρκειαs δέκα ωρών συνολικά.Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τις μεθόδους της άμεσης παρατήρησης, τηςβιντεοσκόπησης, της συνέντευξης και ενός ερωτηματολογίου. Τεχνικές ποιοτικής έρευναςχρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων. Τα αποτελέσματα τηςέρευνας δείχνουν ότι οι ιστορίες είναι ένα χρήσιμο διδακτικό εργαλείο για την ανάπτυξη τουπροφορικού λόγου των παιδιών. Επιπλέον, αυτά τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερη σημασία γιατη δασκάλα-ερευνήτρια όσον αφορά τη διδασκαλία του προφορικού λόγου, την επιλογήκατάλληλων ιστοριών, καθώς επίσης και το σχεδιασμό αποτελεσματικών δραστηριοτήτωνβασισμένων σε ιστορίες.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageenen
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleUsing stories in EFL as a stimulus for oral language production with young learners in Greece [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2008-08-27el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)el
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KARAKASSI%20PANAGIOTA.pdf7.76 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.