Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13491
Title: Introducing WebQuests into a 2th grade junior high school class as a tool for implementing cross-curricular projects [Cd-rom] : gains and challenges: [Διπλωματική διατριβή]
Authors: ΓΚΟΡΗ ΕΥΡΙΔΙΚΗ
Issue Date: 27-Aug-2008
Abstract: Η μελέτη αυτή προτείνει την εισαγωγή της τεχνικής WebQuest σε ένα τμήμα 2ας Γυμνασίουσε μια προσπάθεια να συνδυαστούν τα διαθεματικά project με τη χρήση του ΠαγκόσμιουΙστού. Εξετάζει επίσης την δυνατότητα υλοποίησής τους καθώς και την αποτελεσματικότητάτους. Οι WebQuests μπορούν να οριστούν ως δραστηριότητες έρευνας παρόμοιες με ταproject, για τις οποίες ένα μεγάλο μέρος του εισαγωγικού υλικού βρίσκεται στον Ιστό. Ηποικιλία πληροφοριών που είναι προσβάσιμες online καθιστά τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικήτεχνική ικανή για διαθεματικές εργασίες, δηλαδή μια ολιστική προσέγγιση των διαφόρωνσχολικών μαθημάτων. Η ανάγκη για την εφαρμογή τέτοιου είδους τεχνικών προέρχεται απότην πρόσφατη μεταρρύθμιση στο Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών για την ΥποχρεωτικήΕκπαίδευση όπου γίνεται ειδική μνεία για τη μέθοδο project και τη διαθεματική προσέγγισηως μέσα για την ανάπτυξη αυτόνομων δια βίου μαθητών, οπλισμένων με κριτική σκέψη,ικανών να προσαρμοστούν σε μια ποικιλία καταστάσεων και να αντλήσουν τη γνώση απόμια ποικιλία πηγών. Η διείσδυση του Ιστού και γενικότερα των υπολογιστών σχεδόν σε κάθεπτυχή της ζωής μας απαιτεί ένα νέο είδος εκπαίδευσης, ενώ ένα μεγάλος όγκος τηςβιβλιογραφίας συνηγορεί στην χρήση του ως πηγή υλικού για την διεξαγωγή project.Παρόλο που η έρευνα είναι ακόμα περιορισμένη, αυτό που παραμένει σημαντικό είναι ότι ηαναζήτηση πληροφοριών στον Ιστό είναι μια ικανότητα πραγματική, μία νέου τύπου γνώσηγραφής και ανάγνωσης την οποία οι μαθητές πρέπει να εφαρμόζουν τόσο εντός όσο καιεκτός της τάξης. Η εργασία ξεκινά με μια ανάλυση της σχετικής βιβλιογραφίας και προχωράστην επεξήγηση μερικών WebQuest σχεδιασμένες για τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τογλωσσικό επίπεδο των συγκεκριμένων μαθητών όπως αυτά αναγνωρίστηκαν από ένα αρχικόερωτηματολόγιο. Ένα ερωτηματολόγιο μετά την έρευνα αποκαλύπτει ότι τόσο οι μαθητέςόσο και οι καθηγητές μπορούν να επωφεληθούν από την εφαρμογή ενός τέτοιουεκπαιδευτικού προγράμματος με την προϋπόθεση ότι είναι διατεθειμένοι να δεχτούν τηναλλαγή στην μαθησιακή και διδακτική συμπεριφορά τους.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File SizeFormat 
GKORI%20EYRIDIKH.rar
  Restricted Access
11.16 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.