Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑΝΝΑ ΤΣΕΒΕΚΙΔΟΥel
dc.date.accessioned2013-12-16T10:03:50Z-
dc.date.available2013-12-16T10:03:50Z-
dc.date.issued2007el
dc.date.submitted2007el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/repo/13373-
dc.description.abstractΣύνοψηΟι νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας ζωή. Από τη στιγμή που εμφανίστηκαν υιοθετήθηκαν από τους δασκάλους σαν εργαλείο για τη δουλειά τους. Αρχικά χρησιμοποιήθηκαν στο ρόλο του εκπαιδευτή, αλλά τα τελευταία χρόνια και στο ρόλο του εργαλείου και του μέσου. Στις μέρες μας παρατηρείται εξάπλωση της χρήσης του Διαδικτύου εξ αιτίας της εύκολης πρόσβασης σ' αυτό, αλλά και λόγω της ευελιξίας που προσφέρει. Τα παραπάνω μαζί με το γεγονός ότι τα Αγγλικά είναι η κυρίαρχη γλώσσα στον παγκόσμιο ιστό, κάνει επιτακτική την ανάγκη για τους καθηγητές Αγγλικών να προσπαθήσουν να ενσωματώσουν το Διαδίκτυο στην διδασκαλία της δεύτερης ή ξένης γλώσσας.. Οι μελετητές τονίζουν την αποτελεσματικότητα της χρήσης του Διαδικτύου ως εξαιρετικής πηγής αυθεντικού υλικού, που αποτελεί παράλληλα και ένα μέσο παρότρυνσης για μάθηση για τους μαθητές. Λαμβάνοντας υπόψη το θεωρητικό υπόβαθρο στον τομέα της διδασκαλίας της ανάγνωσης, αυτή η εργασία σκοπό έχει να εξερευνήσει τις αντιδράσεις των μαθητών και ιδιαίτερα των εφήβων, όταν διαβάζουν υπερκείμενα, και να ρίξει φως στις στρατηγικές που οι μαθητές χρησιμοποιούν όταν έχουν να αντιμετωπίσουν επικοινωνιακές ασκήσεις στο Διαδίκτυο. Θα γίνει ακόμα προσπάθεια για να προσδιοριστεί η σχέση ανάμεσα στην καλή γνώση της γλώσσας και της δομής των υπέρ-συνδέσμων με τη χρήση αποτελεσματικών στρατηγικών ανάγνωσης από την πλευρά των μαθητών. Η απάντηση στα παραπάνω θα δοθεί σε έρευνα με μια ομάδα μαθητών σε εφηβική ηλικία στους οποίους δόθηκε να κάνουν μια άσκηση με τη βοήθεια του διαδικτύου. Για να προσδιοριστούν οι στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από τους μαθητές στην διαδικασία της ανάγνωσης θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος «σκέφτομαι φωναχτά». Επίσης θα μπορέσει να γίνει σύγκριση ανάμεσα στις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι καλοί και κακοί αναγνώστες σε εργασίες επίλυσης προβλήματος. Ελπίζουμε ότι αυτή η εργασία θα προσφέρει αξιόπιστα στοιχεία που θα ενισχύσουν την διδασκαλία της ανάγνωσης στον παγκόσμιο ιστό.el
dc.format.mediumΔοκίμιοel
dc.languageenen
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιοel
dc.titleStudents' reading strategies when they use hypertextel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.language.iso2Ελληνικά-elel
dc.date.accepted2007el
dc.audienceΜεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΑΓΓ)el
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A4%CE%A3%CE%95%CE%92%CE%95%CE%9A%CE%99%CE%94%CE%9F%CE%A5%20%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%91.pdf
  Restricted Access
738.88 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.