Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13356
Title: Promoting oral fluency and accuracy in junior high school classroom by employing the three-stage and task based learning frameworks
Authors: ΑΖΝΙΦ ΤΑΚΒΟΡΙΑΝ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΠαρόλο που συχνά είναι παραμελημένη, η δεξιότητα του προφορικού λόγου είναι μια σημαντική γλωσσική δεξιότητα από την οποία πολύ συχνά κρινόμαστε σε κοινωνικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο. Δυστυχώς, παρόλο που λέγονται πολλά σχετικά με τη σπουδαιότητα της δεξιότητας αυτής και παρά το γεγονός ότι όλα τα βιβλία διδασκαλίας ξένων γλωσσών περιλαμβάνουν κεφάλαια αφιερωμένα στη διδασκαλία του προφορικού λόγου, είναι σπάνιες οι φορές που οι δραστηριότητες αυτές πραγματικά προάγουν την επικοινωνία μέσω του προφορικού λόγου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι μαθητές να μην είναι πάντα σε θέση να επικοινωνούν με ευχέρεια και ακρίβεια. Επιπλέον, ο επικοινωνιακός παράγοντας συχνά υπερτονίζεται σε βάρος της ακρίβειας του λόγου.Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί την διερεύνηση μέσων προώθησης της προφορικής ευχέρειας και ακρίβειας και θα διερευνήσει την αποτελεσματικότητα δυο επικοινωνιακών διδακτικών μεθόδων ('Three-Stage' and 'Task-Based Learning') στο χώρο του Γυμνασίου, καθώς και την εντύπωση που αποκόμισαν οι μαθητές από την εφαρμογή των δυο αυτών μοντέλων διδασκαλίας. Ειδικότερα, το θεωρητικό σκέλος αυτής της μελέτης περιλαμβάνει μια σύντομη επισκόπιση της σχετικής βιβλιογραφίας και τη παρουσίαση του προφορικού λόγου ως γλωσσική δεξιότητα. Παρουσιάζονται κριτήρια για τη διδασκαλία του προφορικού λόγου σε ένα επικοινωνιακό περιβάλλον και περιγράφονται και σχολιάζονται οι δυο επικοινωνιακές μέθοδοι που αναφέρθηκαν νωρίτερα.. Το πειραματικό σκέλος, παρουσιάζει δύο τάξεις μαθητών της Β' Γυμνασίου. Γίνεται μια σύντομη παρουσίαση του περιβάλλοντος διδασκαλίας τους. Περιγράφονται τα επικοινωνιακά κριτήρια που υιοθετήθηκαν και ο τρόπος εφαρμογής των διδακτικών μεθόδων που αποτελούν αντικείμενο της έρευνας αυτής. Παρουσιάζονται τα πειραματικά μαθήματα που σχεδιάστηκαν και διδάχθηκαν για τους σκοπούς της παρούσας μελέτης και τέλος, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αναλύονται και αξιολογούνται.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A4%CE%91%CE%9A%CE%92%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91%CE%9D%20%CE%91%CE%96%CE%9D%CE%99%CE%A6.pdf
  Restricted Access
1.37 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.