Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13335
Title: Do children have motivation? : myth or reality and its implications for the acquisition of english in the greek primary classroom
Authors: ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΗ ύπαρξη των κινήτρων είναι σημαντική στην εκπαίδευση καθώς επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Οι μαθητές που έχουν κίνητρα δείχνουν αποφασιστικότητα, επιμονή και είναι έτοιμοι να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων τους. Πολλές έρευνες έχουν διεξαχθεί για αυτό το θέμα. Σχετικά με τους μικρούς μαθητές, θεωρείται δεδομένο πως έχουν εσωτερική παρώθηση. Μέχρι σήμερα, ωστόσο, δεν υπάρχουν έρευνες που να επιβεβαιώνουν ή να αντικρούουν αυτή την υπόθεση.Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει την ύπαρξη κινήτρων στα παιδιά της Γ τάξης του δημοτικού σχολείου. Η παρούσα εργασία θέτει υπό αμφισβήτηση την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη πως τα παιδιά έχουν εσωτερική παρώθηση, λόγω της φυσικής περιέργειας που έχουν για το περιβάλλον. Ερευνητικά θα αποδειχθεί αν α) τα παιδιά έχουν εσωτερική παρώθηση, β) αν έχουν εξωτερική παρότρυνση εκτός από εσωτερική παρώθηση, και γ) ποιες είναι οι διαφορές στα αγόρια και κορίτσια σχετικά με τα κίνητρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, θα αναλυθούν και θα συζητηθούν διεξοδικά. Η εργασία ολοκληρώνεται με τις επιπτώσεις της έρευνας στηδιδασκαλία των μικρών μαθητών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%A0%CE%91%CE%9BAI%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%9F%CE%A5%20%CE%92%CE%99%CE%9A%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91.pdf
  Restricted Access
765.59 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.