Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13312
Title: Teacher motivation : a systems approach : a study of EFL teachers in secondary education in remote places
Authors: ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΙΧΛΙΖΟΓΛΟΥ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΗ παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακίνηση των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας σε απομακρυσμένα, δυσπρόσιτα μέρη. Η μελέτη των παραγόντων παρακίνησης ή μη γίνεται μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων της ποιοτικής μεθόδου έρευνας. Τα ευρήματα της έρευνας εξετάζονται επίσης μέσα από τα πλαίσια της συστημικής προσέγγισης, οι αρχές της οποίας παρέχουν μια διαφορετική ερμηνεία της παρακίνησης των καθηγητών στις συγκεκριμένες περιοχές. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρέχεται μια κριτική θεώρηση των θεωριών παρακίνησης στην ψυχολογία και των θεωριών εργασιακής παρακίνησης, καθώς επίσης και μια παρουσίαση των αποτελεσμάτων προηγούμενων ερευνών πάνω στην παρακίνηση των καθηγητών γενικά και των καθηγητών ξένων γλωσσών. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι αρχές της συστημικής προσέγγισης και εξετάζεται η παρακίνηση μέσα από αυτές. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, περιγράφεται και αιτιολογείται η χρήση της ποιοτικής μεθόδου εργασίας και η τεχνική της συνέντευξης. Ακολουθεί η ανάλυση των δεδομένων σε σχέση με τα θέματα που προκύπτουν από τις συνεντεύξεις, καθώς και η εξέτασή τους μέσω της συστημικής προσέγγισης. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, η παρούσα μελέτη καταλήγει σε πρακτικές συνέπειες σχετικά με την ενίσχυση της παρακίνησης των καθηγητών, όπως και σε προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.