Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13290
Title: Who motivates the motivators? : exploring EFL teachers' motivation in greek state primary and secondary schools
Authors: ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σ. ΓΕΜΕΛΟΥ
Issue Date: 2007
Abstract: ΠερίληψηΠαρ' ότι πολλές έρευνες έχουν ασχοληθεί με τα κίνητρα των μαθητών, δεν έχει δοθεί ανάλογη προσοχή στο θέμα της παρώθησης των εκπαιδευτικών. Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να εξετάσει τους κινητροποιούς παράγοντες των καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας που εργάζονται σε ελληνικά σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επισημαίνοντας τη σημασία αυτών των παραγόντων για τη βελτίωση και ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Με βάση τα παραπάνω, η εργασία θέτει τα ακόλουθα ερευνητικά ερωτήματα: · Ποιοι παράγοντες αποτελούν κίνητρα και αντικίνητρα για τους εκπαιδευτικούς ης Αγγλικής Γλώσσας στα ελληνικά δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; · Ποιος είναι ο προσανατολισμός των κινήτρων των καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας; Αναζητούν, δηλαδή, οι εκπαιδευτικοί αυτοί περισσότερο εξωτερικές ή εσωτερικές παρωθητικές ανταμοιβές από τη δουλειά τους; Επιχειρώντας να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα, η εργασία περιλαμβάνει μια σύντομη παρουσίαση του ελληνικού εκπαιδευτικού πλαισίου για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας και στη συνέχεια μια θεώρηση και σύνθεση της σχετικής βιβλιογραφίας. Κατόπιν, μέσω ενός ερωτηματολογίου, επιχειρείται η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών ως προς το θέμα της παρώθησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται και αναλύονται λεπτομερώς. Τέλος, γίνονται προτάσεις για τη διατήρηση της παρώθησης των εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό χώρο.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%93%CE%95%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%9F%CE%A5%20%CE%94%CE%95%CE%A3%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%91.pdf
  Restricted Access
723.82 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.