Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/13286
Title: An overview of the reading and writing skills in the FCE and KPG exams : some teaching and testing considerations for the Greek senior high schools
Authors: ΜΑΡΙΑ Α. ΓΑΛΑΝΗ
Issue Date: 2007
Abstract: Περίληψη:Αυτή η διπλωματική εργασία ερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι δεξιότητες της ανάγνωσης και της γραφής διδάσκονται και εξετάζονται μέσα από τις εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας για την Αγγλική γλώσσα επιπέδου Β2. Γι' αυτό το σκοπό, επιλέχθηκαν για περιγραφή και αξιολόγηση δύο πιστοποιητικά: α) το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ), που οργανώνεται από το Ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Παιδείας Θρησκευμάτων, και β) το Cambridge First Certificate in English (FCE), που οργανώνεται από το Βρετανικό Συμβούλιο. Η αξιολόγηση των εξετάσεων ΚΠΓ και FCE γίνεται αφού παρουσιαστεί το θεωρητικό πλαίσιο για τις δεξιότητες της ανάγνωσης και της γραφής, το οποίο βασίζεται στη σχετική βιβλιογραφία. Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ακολουθεί η μεθοδολογία της παρούσας μελέτης που στηρίζεται σε ημι-δομημένες συνεντεύξεις με ειδικούς στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας και στην πιλοτική τους εφαρμογή, ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν σε καθηγητές της Αγγλικής, και στην ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν. Επίσης, παρουσιάζονται τα κριτήρια για τις δραστηριότητες ανάγνωσης και γραφής.Τέλος, γίνονται κάποιες προτάσεις, βασισμένες στα στοιχεία που συλλέχθηκαν και την επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και προτείνονται συγκεκριμένες βελτιώσεις για την διδασκαλία και την αξιολόγηση. Οι περιορισμοί της μελέτης συμπεριλαμβάνονται επίσης.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%91%CE%9D%CE%97%20%CE%9C%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%91.pdf
  Restricted Access
982.54 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.