Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 804
Issue Date | Title | Author(s) |
20-Mar-2021 | Η ένταξη των βίντεο στο μάθημα των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας, με σκοπό την προώθηση του προφορικού λόγου. Μια εμπειρική έρευνα. | Δριτσώνα, Εμμανουέλα |
20-Mar-2021 | Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟ ΜΑΘΗΜΑ | ΣΑΡΑΦΙΔΟΥ, ΜΑΡΘΑ ΜΑΡΙΑ |
20-Mar-2021 | Νευροδιδακτικές αρχές στην εξ αποστάσεως διδασκαλία για τη Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένη Γλώσσα | Stamouli, Vasiliki |
20-Mar-2021 | Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός στη Διδακτική της Γερμανικής Γραμματικής με παράδειγμα τη διδασκαλία των προθέσεων | ΧΩΛΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ |
19-Sep-2020 | Εφαρμογή εργαλείων Web 2.0 στα πλαίσια του M-Learning για την κατασκευή δημιουργικού συνοδευτικού υλικού για το εγχειρίδιο "Paul, Lisa und Co 1" | KONSTANTINA, SKORDOU |
19-Sep-2020 | Ξεπερνώντας την αδυναμία συγκέντρωσης και την υπερκινητικότητα στην εκμάθηση της Γραμματικής. Προτάσεις και ιδέες για προσαρμογές στην οργάνωση του μαθήματος γραμματικής | Σγουρομάλλη, Έλενα |
19-Sep-2020 | Αναλυτική σύγκριση των πτυχίων ÖSD και Telc στο επίπεδο B2 | Σίμου, Θεανώ |
19-Sep-2020 | Η τυπολογία των γραμματικών ασκήσεων στα εγχειρίδια Deutsch ein Hit! 2 και Magnet neu A2: μια αντιπαραβολική ανάλυση και η αξιολόγηση της διδακτικής αποτελεσματικότητάς τους | Βασιλειάδου, Έλλη |
19-Sep-2020 | Μάθημα γραμματικής στο επίπεδο Α με την χρήση οπτικοακουστικών μέσων | Σουλτου, Σοφια |
19-Sep-2020 | Μέθοδοι διδασκαλίας και μετάδοσης της γραμματικής στο πλαίσιο του μαθήματος της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας – Μία ανάλυση διδακτικών βιβλίων του δημοτικού | Gazgalidis, Athanasios |
19-Sep-2020 | "Η διαπολιτισμική προσέγγιση στο μάθημα των γερμανικών ως ξένης γλώσσας: μια σύγκριση των διδακτικών βιβλίων "Beste Freunde 2" και "geni@l klick A2" | Παρίσσης, Κωνσταντίνος |
19-Sep-2020 | Η χρήση των νέων μέσων για την προώθηση του λεξιλογίου – Τα διαδικτυακά εργαλεία Kahoot και LearningApps στο μάθημα των Γερμανικών ως Ξένης Γλώσσας | Περδίκα, Παναγιώτα |
16-May-2020 | Ενσυνείδητη διδασκαλία της γραμματικής μέσω διαγλωσσικής σύγκρισης της γλώσσας-στόχου Γερμανικής με τη μητρική γλώσσα Ελληνική και με την ξένη γλώσσα Αγγλική. Ομοιότητες, διαφορές και στρατηγικές μάθησης. | Μαργώνη, Ανέζα |
16-May-2020 | Η τεχνική της ανεστραμμένης τάξης στην διδασκαλία των γερμανικών ενός ιδιωτικού Κέντρου Ξένων Γλωσσών. | ΓΚΟΓΚΟΡΩΣΗΣ, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ |
16-May-2020 | Το νέο πιστοποιητικό γλωσσομάθειας “Goethe-Zertifikat B2”: Περιγραφή, αξιολόγηση σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες και σύγκριση με την παλιά μορφή εξέτασης | Βισβίκη, Δήμητρα Μαρία |
21-Sep-2019 | ΤΟ CLIL ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ΔΑΛΑΒΕΡΑ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
21-Sep-2019 | Αξιολόγηση της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας μέσω υπολογιστών- Δυνατότητες και προοπτικές με βάση τα πορίσματα εμπειρικής έρευνας | Μπίνα, Μαρία |
21-Sep-2019 | Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών στο μάθημα των Γερμανικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Η αξιολόγηση των γραπτών δοκιμασιών στο Γυμνάσιο. | Χρυσαφοπούλου, Μαρία |
21-Sep-2019 | Grammatikvermittlung und Vorschläge für motivierende Grammatikarbeit | Κοτσίρα, Γεωργία |
21-Sep-2019 | ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ | ΧΟΥΣΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 804