Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/eap/637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαραϊσκάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΦαρμάκης, Λάμπροςel
dc.contributor.editorΚαραϊσκάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.otherΚαραϊσκάκης, Γεώργιοςel
dc.coverage.spatialΟι χρόνοι μελέτης πρέπει να ακολουθούν τους χρόνους μελέτης που καθορίζονται για τη Θ.Ε. ΚΦΕ 52 στο χρονοδιάγραμμα μελέτης που ανακοινώνεται στην έναρξη κάθε ακαδημαϊκού έτους στους φοιτητές. Υπολογίζεται ότι απαιτούνται κατά μέσο όρο 2 ώρες μελέτης για κάθε διάλεξη συμπεριλαμβανομένου και του χρόνου για την επίλυση των προβλημάτων και τη μελέτη των αντίστοιχων εννοιών από το υπερκείμενο.( 5 Ώρες + 23 Λεπτά)el
dc.date.accessioned2013-12-13T14:23:12Z-
dc.date.available2013-12-13T14:23:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/eap/637-
dc.descriptionΣτόχος του συγκεκριμένου ΕΔΥ είναι η εμπέδωση των διαφόρων εννοιών και θεωριών που σχετίζονται με τη δομή και την οργάνωση της ύλης. Με την ολοκλήρωση της μελέτης του συγκεκριμένου ΕΔΥ ο φοιτητής θα μπορεί να σκέπτεται και να προβληματίζεται στη γλώσσα της Επιστήμης. Μόνον έτσι επιτυγχάνεται η επιθυμητή καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης, γεγονός πολύ σπουδαιότερο από την απλή απομνημόνευση γνώσεων. Για το λόγο αυτό η παρουσίαση γίνεται επαγωγικώς, λιγότερο δε απαγωγικώς, πάντοτε όμως με αυστηρώς λογική συνέχεια και, κατά το δυνατόν, χωρίς πρωθύστερα.el
dc.description.abstractΗ παρουσίαση του συγκεκριμένου ΕΔΥ βασίζεται στη διαπίστωση ότι οι γνώσεις δε συνιστούν τον κύριο σκοπό, αλλά αποτελούν μέσο προς καλλιέργεια και ανάπτυξη επιστημονικής σκέψης. Για το λόγο αυτό επελέγησαν μόνο οι τελείως απαραίτητες γνώσεις, γίνεται δε προσπάθεια ανάπτυξης αυτών κατά βάθος μάλλον, παρά κατά πλάτος. Γίνεται προσπάθεια να αφομοιώσει ο φοιτητής βασικές έννοιες για τη δομή του ατόμου, να κατανοήσει τη σύσταση του πυρήνα και να έρθει σε επαφή με τις θεωρίες και τις αρχές που καθορίζουν τις ιδιότητες του πυρήνα και των ατόμων. Η σε βάθος παρουσίαση γίνεται συχνά μέσω παραδειγμάτων, ενώ η τελική κατανόηση του περιεχομένου της ΕΔΥ και η ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών στόχων επέρχεται τελικά μέσα από την επίλυση των προτεινόμενων ασκήσεων.el
dc.language.isoelel
dc.relationΈντυπο υλικό που παρέχεται από το ΕΑΠ: Ν. Δ. Κλούρας, Σ. Π. Περλεπές ΄΄Γενική & Ανόργανη Χημεία, Τόμος Α΄, Ατομική Δομή, Περιοδικό Σύστημα, Ιδιότητες Ατόμων΄΄, ΕΑΠ, Πάτρα 2000. Εναλλακτικό υλικό που παρέχεται από το ΕΑΠ (Υπερκείμενο): Π. Μαρκέτος, Οργάνωση και Αλληλεπιδράσεις σε Μοριακό Επίπεδο, ΕΑΠ, Πάτρα 2005. Το συγκεκριμένο ΕΔΥ αναφέρεται στα επιμέρους κεφάλαια ΄΄Οι δομικοί λίθοι του κόσμου μας΄΄ και ΄΄Η δομή του ατόμου΄΄ του κεφαλαίου ΄΄Η δομή και η οργάνωση της ύλης΄΄ του Υπερκειμένου της Θ.Ε. ΚΦΕ 52. Το εκπαιδευτικό υλικό της συγκεκριμένης Θ.Ε. δεν είναι έντυπο αλλά πρόκειται για Υπερκείμενο. Σύνδεση μπορεί να γίνει με παράλληλη μελέτη.el
dc.subjectSchrödingeren
dc.subjectΕξίσωση de Broglieel
dc.subjectΑτομικό τροχιακόel
dc.subjectΑρχή της αβεβαιότηταςel
dc.subjectΠολυηλεκτρονικά άτομαel
dc.subjectΑρχή δομήσεωςel
dc.subjectΑρχή ελάχιστης ενέργειαςel
dc.subjectΑπαγορευτική αρχή του Pauliel
dc.subjectProperties of subatomic particlesen
dc.subjectMagnetic momenten
dc.subjectAngular momentumen
dc.subject.otherΚβαντικοί αριθμοίel
dc.titleΟι Δομικοί Λίθοι του Κόσμου μας-Η Δομή του Ατόμουel
dc.typeWebcastel
dc.audienceΚΦΕ52 Οργάνωση και Αλληλεπιδράσεις σε Μοριακό Επίπεδοel
Appears in Collections:ΚΦΕ52 Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (ΨΕΥ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kfe 52_farmakis.rar
  Restricted Access
99.64 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.