Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/eap/510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνούσης, Μιχαήλel
dc.contributor.authorΔάρας, Τρύφωνel
dc.contributor.editorΑνούσης, Μιχαήλel
dc.contributor.otherΧατζηνικολάου, Μαρίαel
dc.coverage.spatialΟ χρόνος μελέτης του υλικού, όπως είναι ίσως φυσικό, εξαρτάται από τις ήδη προϋπάρχουσες γνώσεις του φοιτητή-αναγνώστη και τις τυχόν ανάγκες του. Επειδή είναι δομημένο σε μικρές και καλά ορισμένες παραγράφους, οι οποίες έχουν σχετική ανεξαρτησία μεταξύ τους, αποφεύγεται η πολύωρη, εκτενής και μερικές φορές άσκοπη «περιπλάνηση» του φοιτητή στο υλικό. (183 Σελίδες)el
dc.date.accessioned2009-02-27T07:36:23Zel
dc.date.accessioned2013-12-13T12:35:22Z-
dc.date.available2009-02-27T07:36:23Zel
dc.date.available2013-12-13T12:35:22Z-
dc.date.issued2008el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/eap/510-
dc.descriptionΌταν κάποιος προσπαθεί να μελετήσει ένα αντικείμενο-θεωρία μέσω μιας Θεματικής Ενότητας ενός Μεταπτυχιακού (ή Προπτυχιακού) Προγράμματος Σπουδών στο Ε.Α.Π (ή γενικότερα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση), αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες όπως: υπάρχουν πολλά μέρη της εν λόγω θεωρίας που απαιτούν διευκρινίσεις ή τυχόν σύνδεση με προηγούμενες γνώσεις, είναι δύσκολο να αντιληφθεί διαισθητικά μερικές από τις θεωρητικές έννοιες, δεν υπάρχουν για συγκεκριμένα μέρη της ύλης πολλά και αναλυτικά λυμένα παραδείγματα, δεν υπάρχουν εφαρμογές σε πραγματικά προβλήματα, αν και για την μελέτη της θεωρίας χρησιμοποιούνται, από τους φοιτητές, συγγράμματα πέραν αυτού που διανέμεται από το Ε.Α.Π., το περιεχόμενο τους συχνά δυσκολεύει αντί να διαφωτίζει το θεωρητικό μέρος των Θ.Ε. Αυτό συμβαίνει είτε γιατί τις περισσότερες φορές αναφέρονται σε μια πληθώρα άλλων εννοιών άγνωστων στον φοιτητή (για την μελέτη και κατανόηση των οποίων απαιτείται αρκετός χρόνος) είτε γιατί ακολουθούν διαφορετική εκπαιδευτική κατεύθυνση από εκείνη της Θ.Ε., αν και η μελέτη των φοιτητών είναι πολύωρη, συστηματική και επιμελής εν τούτοις είναι δύσκολο πολλές φορές να αναπαραγάγουν την γνώση που έχουν ήδη αποκτήσει, για την επίλυση των προβλημάτων των γραπτών εργασιών (κυρίως, γιατί δεν έχουν κατανοήσει σε βάθος την αντίστοιχη θεωρία και την τυχόν μεθοδολογία που την «συνοδεύει»), χρησιμοποιώντας την μακρόχρονη εμπειρία της διδασκαλίας τόσο σε συμβατικά προγράμματα σπουδών όσο και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (μέσω κυρίως του Ε.Α.Π.), και ακολουθώντας τη πρακτική ανάλογων προγραμμάτων, αναπτύξαμε εναλλακτικό συμπληρωματικό διδακτικό υλικό έχοντας σαν στόχο την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων.el
dc.description.abstractΤο παρόν ΕΔΥ αναφέρεται στις βασικές έννοιες που συναντά κανείς στην Θεωρία Πιθανοτήτων. Διατυπώνονται θεωρήματα και προτάσεις για τις έννοιες αυτές και δίνονται αρκετά παραδείγματα και εφαρμογές για την καλύτερη κατανόησή τους. Μερικά από τα θεωρήματα αποδεικνύονται για τα δε υπόλοιπα και για μία περαιτέρω Μαθηματικά αυστηρότερη μελέτη της θεωρίας, δίνεται στο τέλος του υλικού εκτενής βιβλιογραφία.el
dc.language.isoelel
dc.relationΤόμος Α΄: Πιθανότητες και Στατιστική Ι, ΕΑΠ, Πάτρα, 2000 (ΔΙΠ 50/1), Τόμος Β΄: Πιθανότητες και Στατιστική ΙΙ, ΕΑΠ, Πάτρα, 2000 (ΔΙΠ 50/2). Το συγκεκριμένο ΕΔΥ αναφέρεται σε όλα τα κεφάλαια των παραπάνω δύο τόμων του (Γ), με παραπέρα αναφορά σε έννοιες της Θεωρίας Πιθανοτήτων που δεν καλύπτονται από τους παραπάνω τόμους.el
dc.relation.requiresΟι προαπαιτούμενες γνώσεις είναι βασικά στοιχεία του Απειροστικού Λογισμού.el
dc.subjectΠιθανότηταel
dc.subjectΠείραμα τύχηςel
dc.subjectΆλγεβραel
dc.subjectΔιατάξειςel
dc.subjectΣυνδυασμοίel
dc.subjectΔεσμευμένη πιθανότηταel
dc.subjectProbabilityen
dc.subjectRandom experimenten
dc.subjectAlgebraen
dc.titleΠιθανότητεςel
dc.typeHypertextel
dc.audienceΜΣΜ50 Βασικές Θεωρίες και Μέθοδοι στα Μαθηματικάel
Appears in Collections:ΜΣΜ50 Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (ΨΕΥ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
msm 50_daras.zip
  Restricted Access
3.87 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.