Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/eap/498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (Π.Δ. 407/80), ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ», ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ)el
dc.contributor.authorΑΝΔΡΙΩΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (READER IN TOURISM AND LEISURE, NOTTINGHAM TRENT UNIVERSITY, NOTTINGHAM BUSINESS SCHOOL, ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ)el
dc.contributor.editorΑΓΙΟΜΥΡΙΑΝΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ)el
dc.contributor.otherΑΓΙΟΜΥΡΙΑΝΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ)el
dc.coverage.spatialΓια τη μελέτη της συγκεκριμένης περίπτωσης απαιτούνται περίπου 4 ώρες. (49 Σελίδες + 6 Εικόνες)el
dc.date.accessioned2009-02-26T09:24:54Zel
dc.date.accessioned2013-12-13T12:31:35Z-
dc.date.available2009-02-26T09:24:54Zel
dc.date.available2013-12-13T12:31:35Z-
dc.date.issued2008el
dc.identifier.urihttp://apothesis.eap.gr/handle/eap/498-
dc.descriptionΗ μελέτη περίπτωσης "Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης" έχει ως στόχο να παρουσιάσει την ιστορία του μεγαλύτερου ελληνικού ξενοδοχειακού ομίλου και να αναδείξει τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχει ακολουθήσει και τον έχουν βοηθήσει να κυριαρχήσει στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τις απειλές που έρχεται να αντιμετωπίσει, εξαιτίας αλλαγών στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του και στην υπάρχουσα κατάσταση της ελληνικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας, που απαιτούν δυναμικές στρατηγικές αποφάσεις από τα στελέχη μάρκετινγκ του ομίλου. Μελετώντας την περίπτωση του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη ο αναγνώστης θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει επιπρόσθετες γνώσεις που θα τον βοηθήσουν στην επαγγελματική του ενασχόλησή με το μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.el
dc.description.abstractΗ μελέτη περίπτωσης ‘Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης’ παρουσιάζει την ιστορία και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν υιοθετηθεί από τις δύο ξενοδοχειακές αλυσίδες του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη, τα παραθεριστικά ξενοδοχεία Grecotel και τα αστικά ξενοδοχεία Classical Hotels. Αυτές οι στρατηγικές έχουν αναδείξει τον όμιλο έναν από τους μεγαλύτερους στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο. Παρόλα αυτά η συνεχιζόμενη επέκταση του ομίλου συνεπάγεται ότι θα έχει να αντιμετωπίσει στο μέλλον μια σειρά από απειλές που απαιτούν δυναμικές στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ.el
dc.language.isoelel
dc.relationΤΟΜΟΣ Α:Εγχειρίδιο Μελέτης του Βιβλίου Marketing in Travel and Tourism, ΤΟΜΟΣ Γ:Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Προώθηση Πωλήσεων στον Τουρισμό, ΒΙΒΛΙΟ:Middleton, V.T.C.(2001). Marketing in Travel and Tourism.Oxford: Butterworth-Heinemann.el
dc.subjectπεριβάλλον μάρκετινγκ, ανταγωνισμός, διαφοροποίηση, τμηματοποίηση αγοράς, grecotel, classical hotels, marketing environment, competition, diversification, market segmentationel
dc.titleΜελέτη Περίπτωσης - Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης (Grecotel Resort Hotels & Classical Hotels)el
dc.typeHypertextel
dc.audienceΔΤΕ61 Τουριστικό Μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΤΕ61 Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (ΨΕΥ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dte 61_andriwths.zip
  Restricted Access
1.64 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.