Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/eap/498
Title: Μελέτη Περίπτωσης - Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης (Grecotel Resort Hotels & Classical Hotels)
Authors: ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (READER IN TOURISM AND LEISURE, NOTTINGHAM TRENT UNIVERSITY, NOTTINGHAM BUSINESS SCHOOL, ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ)
Advisor: ΣΤΑΥΡΙΝΟΥΔΗΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (Π.Δ. 407/80), ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ», ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ)
Keywords: περιβάλλον μάρκετινγκ, ανταγωνισμός, διαφοροποίηση, τμηματοποίηση αγοράς, grecotel, classical hotels, marketing environment, competition, diversification, market segmentation
Issue Date: 2008
Abstract: Η μελέτη περίπτωσης ‘Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης’ παρουσιάζει την ιστορία και τις στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν υιοθετηθεί από τις δύο ξενοδοχειακές αλυσίδες του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη, τα παραθεριστικά ξενοδοχεία Grecotel και τα αστικά ξενοδοχεία Classical Hotels. Αυτές οι στρατηγικές έχουν αναδείξει τον όμιλο έναν από τους μεγαλύτερους στον ελληνικό ξενοδοχειακό κλάδο. Παρόλα αυτά η συνεχιζόμενη επέκταση του ομίλου συνεπάγεται ότι θα έχει να αντιμετωπίσει στο μέλλον μια σειρά από απειλές που απαιτούν δυναμικές στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ.
Appears in Collections:ΔΤΕ61 Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (ΨΕΥ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dte 61_andriwths.zip1.64 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.