Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 29907 to 29926 of 32601  previous   next 
Issue DateTitleAuthor(s)
12-Oct-2010ΤHE E-R-O-T-I MODEL IN COMPULSORY INDUCTION GREEK TRAININGΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΟΥ
6-Dec-2014Τhe impact of Financial Crisis on the profitability of Insurance Companies in GreeceΛΟΥΚΑΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
4-Aug-2011ΤO E-BANKING ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
22-Sep-2018Τo επαγγελματικό άγχος και η εξουθένωση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα σε σχέση με τις εργασιακές συνθήκες και τον νέο ρόλο του εκπαιδευτικού. Αναζήτηση στρατηγικών αντιμετώπισης μέσα στη σχολική μονάδα.Μαμαλιόγκα, Σοφία
17-May-2020«Τo μάρκετινγκ και η εξυπηρέτηση του καταναλωτή μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η περίπτωση της Αεροπορίας Αιγαίου-Aegean Airlines »ΜΑΓΓΙΝΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
20-Jul-2019«Τα έμφυλα στερεότυπα και κατά πόσο αυτά διαιωνίζονται μέσα από τα σύγχρονα σχολικά εγχειρίδια της Γλώσσας της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Οι στάσεις και οι απόψεις γονέων, εκπαιδευτικών και Διοίκησης του Διεθνούς Σχολείου Πειραιά σχετικά με τα έμφυλα στερεότυπα του σύγχρονου σχολείου».Kανελλοπούλου, Γεωργία-Θεοδώρα
Oct-2016Τα Business Scorecards και οι εναλλακτικές προσεγγίσεις του στρατηγικού μάνατζεμεντ για σχεδιασμό και αξιολόγηση των βασικών οργανωσιακών επιδόσεων και λειτουργιών. Μια βιβλιογραφική έρευνα κριτικά εφαρμοσμένη στον τομέα ασφαλιστικών επιχειρήσεων.ΓΟΥΣΙΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
6-May-2017ΤΑ CAMELS ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΛ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑΑΛΑΧΟΥΖΟΥ, ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ
6-May-2017Τα capital controls (περιορισμοί στην κίνηση κεφαλαίων) και οι επιπτώσεις τους στην ελληνική οικονομία – Συγκριτική ανάλυση Ελλάδας-ΚύπρουΜπουσκούτα, Αφροδίτη
14-Oct-2010Τα mathlets στη μαθηματική εκπαίδευση [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]ΚΑΣΟΥΤΣΑΣ ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ
Oct-2016Τα Social Media ως αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και του μάρκετινγκ. Συγκριτική μελέτη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ).ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, ΑΔΡΙΑΝΗ
29-Sep-2019Τα Social Media ως επικοινωνιακό εργαλείο. Η χρήση του Facebook στις Ελληνικές ΒιβλιοθήκεςΠολίτου, Μαρία
30-Sep-2018Τα social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Νομού ΑττικήςΤριανταφυλλίδου, Στυλιανή
23-Aug-2012ΤΑ VENTURE CAPITALS ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
29-Sep-2018Τα «κόκκινα» δάνεια στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα και οι πολιτικές διαχείρισής τουςΓκαβογιάννη, Ελένη
29-Sep-2019Τα άγρια-αυτοφυή μανιτάρια ως στοιχείο πολιτιστικής και οικονομικής ανάπτυξης. Η ετήσια πανελλήνια γιορτή μανιταριού και οι πολιτιστικές δράσεις του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα ΓρεβενάΒασιλακάκη, Φωτεινή
15-Feb-2020Τα άκλιτα μέρη του λόγου: ανάλυση και διδακτικές προτάσεις.Σαμαρά, Αικατερίνη
3-Aug-2011Τα άμφια της Ορθόδοξης ΕκκλησίαςΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΕΥΔΟΚΙΔΗΣ
14-Mar-2020Τα Αγγλικά ως μέσο διευκόλυνσης στη διδασκαλία Ελληνικών σε πρόσφυγες και μετανάστες:διερευνώντας τις αντιλήψεις και τις πρακτικές των εκπαιδευτικώνΤιμπλαλέξη, Χαρίκλεια
-ΤΑ ΑΔΡΑΝΗ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΑΧΑΪΑΣ. ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ