Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 23742 to 23761 of 37167  previous   next 
Issue DateTitleAuthor(s)
18-Jul-2020Μ.Μ.Ε. και Αθλητισμός: Το Μποϊκοτάζ των Ολυμπιακών Αγώνων της Μόσχας μέσα από την οπτική του 'Ριζοσπάστη'Κατσή, Τριάδα
Oct-2016Μagic Book 2: Εξερευνώντας τις προοπτικές για τους μικρούς μαθητές ενός πλαισίου διδακτικής δομής βασισμένου σε ιστορίες σε περιβάλλον μάθησης διδασκαλίας της αγγλικής ως ξένης γλώσσαςΤΣΟΛΑΚΗ, ΣΟΦΙΑ
2007Μάθετε πως και γιατί πετούν τα αεροπλάνα : εγχειρίδιο για εξ αποστάσεως εκπαίδευση των υποψήφιων ιπτάμενων πριν ασκηθούν με τον εξομοιωτή πτήσεως και το αεροπλάνοΜΑΛΑΠΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
19-Sep-2020Μάθημα γραμματικής στο επίπεδο Α με την χρήση οπτικοακουστικών μέσωνΣουλτου, Σοφια
1-Oct-2015Μάθηση των εικαστικών μέσα από ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: εφαρμογή σε εκπαιδευτικό ιστοχώρο με πολυμεσικό υλικό και διαδραστικά παιχνίδιαΨαράκη, Αγγελική
26-Sep-2020Μάνατζμεντ Δημόσιων Φορέων: H επίδραση της ηγεσίας στην υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικούΚουτζόγλου, Σοφία
6-Dec-2014Μάνατζμεντ διαχείρισης κρίσεων και η σπουδαιότητα του για τα οργανωμένα ελληνικά τουριστικά γραφείαΑΜΕΡΙΚΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
6-Dec-2014Μάνατζμεντ διαχείρισης κρίσεων και η σπουδαιότητα του για τα οργανωμένα ελληνικά τουριστικά γραφείαΑΜΕΡΙΚΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
6-Dec-2014Μάνατζμεντ διαχείρισης κρίσεων και η σπουδαιότητα του για τα οργανωμένα ελληνικά τουριστικά γραφείαΑΜΕΡΙΚΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
6-Dec-2014Μάνατζμεντ διαχείρισης κρίσεων και η σπουδαιότητα του για τα οργανωμένα ελληνικά τουριστικά γραφείαΑΜΕΡΙΚΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
2007Μάνατζμεντ επισιτιστικών επιχειρήσεων: οργάνωση και διοίκηση προϊόντων και υπηρεσιών : μελέτη περίπτωσης σε ξενοδοχεία πολυτελείας της Βορείου ΕλλάδοςΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
2005ΜάρκετινγκΓΟΥΝΑΡΗΣ, ΣΠΥΡΟΣ (ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ); ΖΩΝΤΗΡΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Α.Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ ); ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ); ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ, ΝΙΚΟΣ (PRODUCT MANAGER AΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε.); ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ, ΣΤΕΛΛΑ (ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ MBA); ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ( Δρ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ); ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΛΙΝΑ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ); ΣΚΑΡΜΕΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΣΚΟΥΡΤΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ( ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ)
29-Sep-2019Μάρκετινγκ αγροτουριστικών επιχειρήσεων: Διερεύνηση προοπτικών ανάπτυξης του αγροτουρισμού στην Περιφέρεια ΘεσσαλίαςΔεδούσης, Νικόλαος
30-Sep-2018"Μάρκετινγκ Γαμήλιων Ταξιδιών: Διερεύνηση των δυνατοτήτων εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος ελληνικών προορισμών κι επιχειρήσεων μέσω της ανάπτυξης της αγοράς γαμήλιων ταξιδίων"ΓΚΡΙΤΖΕΛΗ, ΕΛΕΝΗ
2005Μάρκετινγκ ΙΙΓΟΥΝΑΡΗΣ, ΣΠΥΡΟΣ (ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ); ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ); ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ (Δρ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ( ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ); ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΛΙΝΑ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ); ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΣΚΑΡΜΕΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ (ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΜΕΛΟΣ ΣΕΠ (ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ); ΤΣΙΑΜΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ (ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Δρ. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ )
6-Dec-2015Μάρκετινγκ και Branding Τόπου: το Πολιτιστικό Branding ως βασική συνιστώσα για τo rebranding του νησιού της Λέσβου.ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
8-Sep-2019Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων και δείκτες αξιολόγησης: Μελέτη περίπτωσης στο κλάδο της καπνοβιομηχανίαςΖυγούρου, Αφροδίτη
27-Sep-2020Μάρκετινγκ πολιτιστικών δράσεων: Η περίπτωση της δράσης Open House στη ΘεσσαλονίκηΠΟΥΡΠΟΥΛΑΚΗ, ΑΝΘΟΥΛΑ
23-Oct-2007Μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών : ποιότητα ή βιωσιμότητα;ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΡΗΓΑ
30-Sep-2017Μάρκετινγκ Τουρισμού και Τουριστικοί Προορισμοί. «Μελέτη περίπτωσης- Η πόλη της Αθήνας».Ντάκα, Αλεξάνδρα