Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 379 to 398 of 33385  previous   next 
Issue DateTitleAuthor(s)
16-Oct-2013Bilingual Students in the Public Primary Education Context in GreeceΠΑΠΑΛΕΞΑΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
5-Aug-2011Binnendifferenzierter Grammatikunterricht im griechischen GymnasiumΣΟΦΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
6-Dec-2014BINNENDIFFERENZIERUNG IN HETEROGENEN GRUPPEN IM DAF-UNTERRICHTΑΝΥΦΑΝΤΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
22-Sep-2018Binnendifferenzierung in heterogenen Gruppen: ein Didaktisierungsvorschlag auf dem A2-NiveauΠαρασκευοπουλoυ, Ευαγγελια
Sep-2019BITCOIN : Ο ΝΕΟΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ 'Χ' ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
29-Sep-2018BITCOIN, ΤΟ ΚΡΥΠΤΟΝΟΜΙΣΜΑ ΩΣ ΝΕΟΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝΛΥΤΡΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
3-Sep-2017Bitcoin: Η καινοτομία του κρυπτονομίσματος - Κίνδυνοι και ευκαιρίες στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλονΓιαλούρης, Παναγιώτης
23-Sep-2017Blockchain - Αποκεντρωμένο Σύστημα Πιστοποίησης ΣυναλλαγώνΧαριζάνης, Στέλιος
2007Blogues, wikis, podcasting, chatterbots : interrogations sur leur exploitation pedagogique en FLEΣΟΦΟΚΛΗΣ ΤΣΑΚΑΓΙΑΝΝΗΣ
4-Sep-2008Boost your website to boost your sales [Cd-rom] : [Διπλωματική διατριβή]KYRIAKOPOULOU MARIA
2007Brain damage and the teaching of EFL at the special secondary school of AthensΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΛΗ
22-Sep-2019BRAINDRAIN: ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑΧοτούρα, Αριστοθέα
21-Aug-2012BRAND NAME ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣΚΟΝΤΟΜΑΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ
26-May-2018Branding Identity και Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2021. Συγκριτική μελέτη των υποψήφιων ελληνικών πόλεωνΚΥΡΙΑΖΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
30-Sep-2018BRANDING ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ & Η ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣΠΑΝΑΓΟΥΛΙΑ, ΕΛΕΝΗ
29-Sep-2019Branding τουριστικού προορισμού Πάτρα και η σημασία των εναλλακτικών μορφών τουρισμού για τον τουριστικό προορισμόΚυριακόπουλος, Κωνσταντίνος
24-Sep-2018Branding Ύδρα: Η διαχείριση της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ύδρας των δεκαετιών 1950-1970 για τη διεθνή προβολή τηςΔηλαβέρη, Σταματίνα
30-Sep-2017BRANDING, BRANDS ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΒάγγος, Κωνσταντίνος
8-Sep-2018Breakthrough innovation and the role of the project manager: An exploratory studyPANAGIOTOPOULOS, ALEXANDROS
30-Jun-2015BRIDGING THE TALENT GAP IN GREEK COMPANIESΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ, ΗΛΙΑΣ