Browsing by Author Χατζηθεοδώρου, Άννα-Μαρία

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
22-Sep-2018Designing an ESP Textbook for a Cooking Course at Public Vocational Institutes in GreeceΓκαρίπη, Βασιλική
26-Sep-2020Αξιολόγηση της κατανόησης γραπτών κειμένων στο Webkids 1, διδακτικό εγχειρίδιο επιπέδου Α1 στην ελληνική ιδιωτική εκπαίδευσηΜπάλτα, Παναγιώτα-Κωνσταντίνα
28-Sep-2019Διερεύνηση της συμβολής των ηλεκτρονικών βιβλίων με ιστορίες στην ανάπτυξη των πολλαπλών μορφών νοημοσύνης μικρών μαθητών που διδάσκονται την Αγγλική ως Ξένη Γλώσσα: Μελέτη περίπτωσης.ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ
26-Sep-2020Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα ελληνικά δημοτικά σχολεία: Προκλήσεις για τους καθηγητές Αγγλικών και ο ρόλος της τεχνολογίαςΠαλαιοπάνου, Σεβαστή
Oct-2016Η διδασκαλία ιστοριών μέσα σε ένα συμβατικό πλαίσιο σε αντιδιαστολή με τη διδασκαλία ιστοριών με τη βοήθεια μακροπρόθεσμων WebQuests στην πέμπτη τάξη ενός δημοτικού σχολείου: μια εξεταζόμενη μελέτη.ΟΥΛΟΥΣΙΔΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
26-Sep-2020Η Εφαρμογή της Ετεροαξιολόγησης και Αυτοαξιολόγησης στην Ανάπτυξη του Γραπτού Λόγου σε Νεαρούς Μαθητές στο Πλαίσιο Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένης ΓλώσσαςΚαλδάνη, Παρασκευή
22-Sep-2018Καταγραφή των Πολλαπλών Νοημοσύνων των νέων μαθητών που παρακολουθούν μαθήματα ξένης γλώσσας σε ιδιωτική σχολή γλωσσώνΚαραγιάννη, Ελένη
28-Sep-2019Σύγκριση των ασκήσεων κατανόησης γραπτού λόγου που περιέχονται στο ΚΠΓ επιπέδου Β’ και στο σχολικό βιβλίο της Β’ Γυμνασίου (Προχωρημένοι): Μια διερευνητική προσέγγισηΓλάβα, Μαρία
26-Sep-2020Συγκριτική μελέτη δυο διαφορετικών προσεγγίσεων για τη διδασκαλία της γραμματικής σε μικρούς μαθητές: Μελέτη περίπτωσηςΓιουβρή, Βαΐα