Browsing by Author Τσενέ, Σπυριδούλα

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Sep-2019Δημόσιες βιβλιοθήκες και ψηφιακό μάρκετινγκ: Οι ιστοσελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνιακής στρατηγικής των ελληνικών δημοσίων βιβλιοθηκώνΤρούτπεγλη, Κωνσταντινιά
24-Sep-2017Η επίδραση των πολιτιστικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στη μαθησιακή διαδικασία. Μελέτη περίπτωσης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο).Σαρρής, Δημήτριος
24-Sep-2017Η επισκεψιμότητα της Φορτέτζας, του ενετικού κάστρου του Ρεθύμνου και οι παράγοντες διαμόρφωσής της.Σαπουντζή, Ανδρομάχη
9-Sep-2018Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως παράγοντας επικοινωνιακής στρατηγικής και τοπικής ανάπτυξης: Πρόταση δημιουργίας Μουσείου Ηλεκτρισμού από τη ΔΕΗ Α.Ε.Χρυσομπόλη, Γεωργία
9-Sep-2018Η πολιτιστική διάσταση του Μουσείου Έρευνας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και η διασύνδεσή του με τη σχολική κοινότηταΜπούσια, Μαρία
9-Sep-2018Η Πολιτιστική Επικοινωνία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευαισθητοποίηση και δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο που θα προάγουν την επικοινωνία σχολείου και μουσείουΠουλή, Σοφία
28-Sep-2019Μια μελέτη για το πολιτιστικό branding των ελληνικών λαογραφικών μουσείωνΠανταζή, Πολυξένη
9-Sep-2018Ο θεσμός της «Βραδιάς Ερευνητή» ως μέσο πολιτιστικής επικοινωνίας της επιστήμης στην Ελλάδα: οι εκδηλώσεις του έτους 2017Βέργη, Πηνελόπη
28-Sep-2019Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της ψηφιακής επανάστασης. Η συμβολή της στην ανάπτυξη του πολιτισμού. Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας και του Act4Greece.gr.Καρτσάνα, Ευθαλία
28-Sep-2019Οι Ψηφιακές Εκθέσεις στο Διαδίκτυο ως αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας του σύγχρονου μουσείου. Οι Ψηφιακές Εκθέσεις του ιστότοπου της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου.Καρακούρτη, Λαμπρινή
9-Sep-2018Συγκριτική μελέτη της επικοινωνιακής στρατηγικής του Εβραϊκού Μουσείου Βερολίνου και του Εβραϊκού Μουσείου ΕλλάδοςΤζιώρτζη, Αριστέα
24-Sep-2017Συμβολή των λαογραφικών συλλόγων στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και στην διάσωση και διάδοση της ιστορικής λαογραφικής ταυτότητας ενός τόπου - Η περίπτωση της Αδελφότητας Μικροχωριτών Ευρυτανίας " Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος”Αϊβαλιώτου, Κυριακή
28-Sep-2019Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social media) ως εργαλείο προβολής και προώθησης πολιτιστικού τηλεοπτικού περιεχομένου. Η περίπτωση της Ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης (ΕΡΤ).Λαβράνος, Δημήτριος
28-Sep-2019Το crowdfunding ως καταλύτης επικοινωνίας και βιωσιμότητας πολιτιστικών οργανισμών: σχεδιασμός καμπάνιας crowdfunding, για το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης, Αγγελικής Χατζημιχάλη.Καρύδη, Γεωργία