Browsing by Author Παπαλόη , Ευαγγελία

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
25-Sep-2021Διαχείριση κρίσεων: Μια μελέτη περίπτωσης ενός δημοτικού σχολείου σε δήμο της ΘεσσαλονίκηςΔούρβας, Αργύρης
23-Sep-2017Εργασιακό Άγχος και Επαγγελματική Εξουθένωση των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκριτική Μελέτη Περιοχών Α' Αθήνας και ΖακύνθουΠισάνου, Ευγενία
21-Sep-2019Η διαρκής καθοδήγηση (coaching) και ο θεσμός του μέντορα στο σχολείο. Απόψεις εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του θεσμού στα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία.Λαγουδάκης, Νικόλαος
26-Sep-2021Η διοίκηση των ταλέντων στην εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσω coaching και mentoringΠαπαβασιλείου, Δήμητρα
23-Sep- 18Η ευημερία του εκπαιδευτικού : διαστάσεις και διασυνδέσεις με τον ρόλο του διευθυντή-ηγέτη και το κλίμα της σχολικής μονάδας.Αναστασόπουλος, Αναστάσιος
23-Sep-2017Η συμβολή της μετασχηματιστικής ηγεσίας στη νοηματοδότηση της εργασίας του εκπαιδευτικού: απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής ΑττικήςΑναστασοπούλου, Δήμητρα
22-Sep-2019Η συναισθηματική νοημοσύνη ως εργαλείο του διευθυντή κατά τη διαχείριση συγκρούσεων σε μια σχολική μονάδα. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.Σακκέτου, Άρτεμις
22-Sep-2018Ο Μετασχηματισμός ενός σχολικού οργανισμού σε Κοινότητα Μάθησης & Συσχετισμοί με τη Μετασχηματιστική ΗγεσίαΝτούπα, Ευαγγελία
20-Sep-2020Ο μετασχηματισμός των σχολικών μονάδων σε κοινότητες μάθησης και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαδικασία – Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΖαχαρή, Κωνσταντίνα
22-Sep-2019Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης του Διευθυντή στη διαχείριση των συγκρούσεων στο σχολείο και οι συνιστώσες που καθιστούν τις σχολικές μονάδες συναισθηματικά ευφυείςΒλαχογιάννη, Αλεξάνδρα