Browsing by Author ΖΟΥΝΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Nov-2018Ανάπτυξη ολοκληρωμένης στρατηγικής διαφήμισης, προώθησης και δημοσίων σχέσεων για τον τουριστικό προορισμό της Ρόδου η οποία θα αξιοποιεί το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προσδιορισμός και αιτιολόγηση στόχων, σχεδιασμός και επιλογή εργαλείων, καθορισμός και ανάλυση πόρων καθώς και παρουσίαση χρονοδιαγραμμάτων και κόστους.ΞΑΝΘΗΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Oct-2016ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΥΜΟΥ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ (ΒΑΛΙΑ ΚΑΛΝΤΑ)ΤΑΜΠΟΥΡΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
29-Sep-2019Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – GENERAL DATA PROTECTION REGULATION (GDPR) ΣΤΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΑΡΓΥΡΙΑΔΗΣ, ΑΡΓΥΡΙΟΣ
30-Sep-2018"Μάρκετινγκ Γαμήλιων Ταξιδιών: Διερεύνηση των δυνατοτήτων εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος ελληνικών προορισμών κι επιχειρήσεων μέσω της ανάπτυξης της αγοράς γαμήλιων ταξιδίων"ΓΚΡΙΤΖΕΛΗ, ΕΛΕΝΗ
30-Sep-2018Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΑΓΓΕΛΑΚΗ, ΣΟΥΛΤΑΝΑ
30-Sep-2017ΠΑΡΑΛΙΑ «ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ»: Προτάσεις marketing για τη βέλτιστη αξιοποίηση της αναγνωρισιμότητας της παραλίας προς όφελος του τουριστικού προορισμού ΖακύνθουΜΑΡΙΝΟΥ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ
Sep-2019«Στρατηγικές Μάρκετινγκ των Γραφείων Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό για τον ελληνικό εναλλακτικό τουρισμό και έρευνα Μάρκετινγκ. -Περίπτωση μελέτης: Γραφείο Ε.Ο.Τ. Σκανδιναβίας & Βαλτικών Χωρών.»Μούρμας, Παύλος
29-Sep-2019Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Βαλεαρίδων Νήσων - Συγκριτική Μελέτη Μαγιόρκα - ΜενόρκαΜΟΥΞΙΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ