Browsing by Author Διαμαντάκη, Αικατερίνη

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 26  next 
Issue DateTitleAuthor(s)
Oct-2016Ανάλυση μηνύματος της διαφημιστικής αφίσας της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων κατά το χρονικό διάστημα 2007-2015ΛΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ
28-Sep-2019Δημόσιες βιβλιοθήκες και ψηφιακό μάρκετινγκ: Οι ιστοσελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία επικοινωνιακής στρατηγικής των ελληνικών δημοσίων βιβλιοθηκώνΤρούτπεγλη, Κωνσταντινιά
Oct-2016Διοργάνωση του Ανοικτού Εργαστηρίου Συντήρησης στην Αρχαία Ολυμπία με την Χορηγία του Ιδρύματος J.M.Kaplan. Αξιολόγηση και προτάσεις ΒελτιστοποίησηςΚΑΛΑΜΒΟΚΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ-ΕΥΡΩΠΗ
17-Sep-2016Επικοινωνιακές πρακτικές για την πολιτιστική παραγωγή και νησιωτικότητα. Η περίπτωση της Σύρου.ΜΑΤΣΟΥΚΑ, ΓΕΩΡΓΙΑ
13-Mar-2016Επικοινωνιακή Στρατηγική στους Χώρους πολιτισμού Η περίπτωση της Βιβλιοθήκης και του Ελεύθερου Πανεπιστημίου ΠεριστερίουΜΑΡΟΥΛΗ, ΑΡΓΥΡΩ
Oct-2016Η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη στον 21ο αιώνα. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση της Ιστορικής Βιβλιοθήκης στη νέα εποχή της τεχνολογίας και της πληροφορίας.ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
24-Sep-2017Η επίδραση των πολιτιστικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στη μαθησιακή διαδικασία. Μελέτη περίπτωσης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών (Μαράσλειο).Σαρρής, Δημήτριος
24-Sep-2017Η επισκεψιμότητα της Φορτέτζας, του ενετικού κάστρου του Ρεθύμνου και οι παράγοντες διαμόρφωσής της.Σαπουντζή, Ανδρομάχη
9-Sep-2018Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως παράγοντας επικοινωνιακής στρατηγικής και τοπικής ανάπτυξης: Πρόταση δημιουργίας Μουσείου Ηλεκτρισμού από τη ΔΕΗ Α.Ε.Χρυσομπόλη, Γεωργία
9-Sep-2018Η πολιτιστική διάσταση του Μουσείου Έρευνας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και η διασύνδεσή του με τη σχολική κοινότηταΜπούσια, Μαρία
9-Sep-2018Η Πολιτιστική Επικοινωνία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ευαισθητοποίηση και δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο που θα προάγουν την επικοινωνία σχολείου και μουσείουΠουλή, Σοφία
24-Sep-2017Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ): η στρατηγική επικοινωνίας ενός πολιτιστικού οργανισμού εν τη γενέσει του: χτίζοντας τις σχέσεις με το μελλοντικό κοινό.Μαλαταρά, Λυδία
24-Sep-2017Μια μελέτη για την παρουσία των ελληνικών μουσείων σύγχρονης τέχνης στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα.ΓΚΑΒΕΡΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
28-Sep-2019Μια μελέτη για το πολιτιστικό branding των ελληνικών λαογραφικών μουσείωνΠανταζή, Πολυξένη
24-Mar-2016Μνημεία Πολιτιστικής Κληρονομιάς, αειφόρος βιωσιμότητα και νέες τεχνολογίες. Η περίπτωση του ιστορικού κέντρου της Κέρκυρας και πρόταση για ένα Εικονικό ΜουσείοΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
9-Sep-2018Ο θεσμός της «Βραδιάς Ερευνητή» ως μέσο πολιτιστικής επικοινωνίας της επιστήμης στην Ελλάδα: οι εκδηλώσεις του έτους 2017Βέργη, Πηνελόπη
24-Sep-2017Ο πολιτιστικός ρόλος και η σημασία του μουσείου στην τοπική κοινωνία. Τρόποι προβολής και δημιουργίας ταυτότητας με την παράλληλη χρήση σύγχρονων πολυμέσων και τεχνολογίας. Μελέτη περίπτωσης : Παπαστράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου.Πολύζου, Έλενα
28-Sep-2019Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της ψηφιακής επανάστασης. Η συμβολή της στην ανάπτυξη του πολιτισμού. Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας και του Act4Greece.gr.Καρτσάνα, Ευθαλία
28-Sep-2019Οι Ψηφιακές Εκθέσεις στο Διαδίκτυο ως αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας του σύγχρονου μουσείου. Οι Ψηφιακές Εκθέσεις του ιστότοπου της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου.Καρακούρτη, Λαμπρινή
28-Sep-2019«Οι ψηφιακές τεχνολογίες στα μουσεία ως μέσο επικοινωνίας με το κοινό. Συγκριτική μελέτη των εφαρμογών του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης και του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου»Καραγιάννη, Κωνσταντία