Browsing by Author Διαμαντάκη, Αικατερίνη

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ ΢ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
or enter first few letters:  
Showing results 18 to 28 of 28  previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
9-Sep-2018Ο θεσμός της «Βραδιάς Ερευνητή» ως μέσο πολιτιστικής επικοινωνίας της επιστήμης στην Ελλάδα: οι εκδηλώσεις του έτους 2017Βέργη, Πηνελόπη
24-Sep-2017Ο πολιτιστικός ρόλος και η σημασία του μουσείου στην τοπική κοινωνία. Τρόποι προβολής και δημιουργίας ταυτότητας με την παράλληλη χρήση σύγχρονων πολυμέσων και τεχνολογίας. Μελέτη περίπτωσης : Παπαστράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο Αγρινίου.Πολύζου, Έλενα
28-Sep-2019Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της ψηφιακής επανάστασης. Η συμβολή της στην ανάπτυξη του πολιτισμού. Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας και του Act4Greece.gr.Καρτσάνα, Ευθαλία
28-Sep-2019Οι Ψηφιακές Εκθέσεις στο Διαδίκτυο ως αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας του σύγχρονου μουσείου. Οι Ψηφιακές Εκθέσεις του ιστότοπου της Εθνικής Πινακοθήκης-Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου.Καρακούρτη, Λαμπρινή
28-Sep-2019«Οι ψηφιακές τεχνολογίες στα μουσεία ως μέσο επικοινωνίας με το κοινό. Συγκριτική μελέτη των εφαρμογών του Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης και του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου»Καραγιάννη, Κωνσταντία
9-Sep-2018Συγκριτική μελέτη της επικοινωνιακής στρατηγικής του Εβραϊκού Μουσείου Βερολίνου και του Εβραϊκού Μουσείου ΕλλάδοςΤζιώρτζη, Αριστέα
24-Sep-2017Συμβολή των λαογραφικών συλλόγων στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και στην διάσωση και διάδοση της ιστορικής λαογραφικής ταυτότητας ενός τόπου - Η περίπτωση της Αδελφότητας Μικροχωριτών Ευρυτανίας " Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος”Αϊβαλιώτου, Κυριακή
14-May-2017ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΖ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣΠογιαντζή, Ειρήνη-Αρχόντω
28-Sep-2019Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social media) ως εργαλείο προβολής και προώθησης πολιτιστικού τηλεοπτικού περιεχομένου. Η περίπτωση της Ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης (ΕΡΤ).Λαβράνος, Δημήτριος
28-Sep-2019Το crowdfunding ως καταλύτης επικοινωνίας και βιωσιμότητας πολιτιστικών οργανισμών: σχεδιασμός καμπάνιας crowdfunding, για το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης, Αγγελικής Χατζημιχάλη.Καρύδη, Γεωργία
22-Feb-2016Ψηφιακά Αποθετήρια, Μεταδεδομένα και Συνδεδεμένα Δεδομένα στα Μουσεία: το Παράδειγμα της Europeana και οι Ελληνικοί ΟργανισμοίΚΥΠΡΙΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ